29 Eylül 2008 Pazartesi

****robot------Erdemli monatların fenomenleri dokulara, ruha gıda, şifa olur, olacağaGeleceğe, kadere, murada başarı katar,erdemli nazar olur, şeytani feno-Menlere ve nazarlara kalkan olur sevgili Allahım ilahi nusretinle tüm kalpleri ihya eyleErdemli monatların, şeytani feno-Menlere ve nazarlara kalkan olur bak hilebaZ fenomenler helak eder, büyük zarar verEbedi sadet, selametmelek fıtratlı erdemli monatlarındır.yaradılış felsefesinde ; evreni yaratan,, gök kubeyi yıldızla süsleyen,, varlıkları yaradılış gayesine uygun monatlarla donatan, insnları cenete yaşatan, cehendemde yakan, melek fıtratlı , şeytan fıtratlı fenomenleri yaratan sensin.herşey Allah-ın muhteşem sanatsal eseridir, fenomeni olur.***her şey ilahi monatların yaratığı, oluşturduğu fenomendir, teolojik olur, yada kozmiktir.****insan robota akıl vermiş, robotun cüzi iradesi sınırlı hürriyet içinde hareket etme, ,fenomenler (fetvaz, hırsız, küfür, hlebaz,sinkaf, korsan gibi marjinal endeksiyonları, aktiviteleri, , ifşatları,koordinatları ) oluşturma özgürlüğüne sahiptir. Cüzi aklın fesat, fetvaz, hırsız, küfür, hlebaz,sinkaf, korsan gibi marjinal endeksiyonları, aktiviteleri, , ifşatları,koordinatları--------------Cebriye felsefesinde zorba manasına gelen yani tüm olaylar külli iradenin zorbacı fersetinin fenomenidir.bu fikrin babası idam edimiştir.zaten külli felsefede iyilik, kötülük, fena gibi şeytani olaylar ve tüm olaylar külli iradenin fenomenidir, oluşturduğu Kderdir, tüm olaylar ve otantlar külli iradeye ircadır.kurt tikiyi parçalar, öldürür, yer .bu olay Allah-ın mahlukatın kafasına taktığı bilgisayarın cüzi akılsal fenomeni olur. Külli iradenin bilgi monatları olan ilahi diskete cüzi irade denilmiş.cüzzi akıl külli iradenin dışında hareket edemez, tedbir alamaz, fenome oluşturamaz, melekler hangi şiferleri kafaya takarsa mahlukata bu monatlar akıl, irade, kader olur, cüzi akıl bu şifreleri fenomen yapar.adamın idam edilmesi , kurdun tilkiyi parçalaması,cüzi iradeninkamyon, ev, giysi yaratması ferasetlere takılan teolojik şifrenin akılsal fenomenidir.okeymi okeyse tüm mahlukat külli iradenin makinesdır, şeytan fıtralı küfür sıfatlı marjinal fenomenler külli iradenin fenomenidir --------------hayırsa, Allah şeytani sıfatları fenomen yapmaktan münezzehse, marjina fenomenler ilahi karyere ters düşers, vahdani ferasetin fetva fenomenler oluşturmaya ihtiyacı yoktur.okeymi öyle ise tüm olaylar ve otantlar teolojik olmaz, doğmatik olur. Külli felsefede hiçbir monat, fenomen istisna olamaz. Her şey ya teolojiktir ilahi monatın fenomenidir, yada dogmatiktir, kozmik monatların fenomenidir.isar karekterin imanı züht, olur, kalbi şair ruhlu olur., ibadeti popilist, fiksiyonu, diksiyonu şovanist olmaz, bu fenomenler şeytan fıtratlı ferasetin sıfatlarıdır. Beşerin karekteri dini muhtevaya dayanmamalı , tolojik olmamalı, erdemli kozmik monatlara dayanmalı, aksi taktirde tüm fenomenler mahlükatın vijdanına irca olmaz, külli iradenin icratı olur,kaderci cebriye felsefesi asal gerçek olur, fikir babası haklı çıkar.allah insan aklındaki monatların erdemli ruhudur, yüce, ulvi, basiretli, zerafetli, asaletli, otantik, şevkatli, izetli mutaki manevi boyutudur, metafizik kombinatıdır.cebriye mevzuatında tüm fenomenler, monatlar telojik olur, kabahatli insan olmaz, külli iradenin cüzi bilgisyrı olur, - cebRİYE FELSEFESİ İLAHİ FELSEFENİN TA KENDİSİDİR,Kaderci cebir felsefede asal gerçek olur, tüm fenomenler ve kaderleri teolojik olur.kusuru, kabahati kozmik akıl üslenmez alahın bilgisayarı olan cüzi ferasete yükler, işin içinden çıkar, sorumluluktan kurtulur, hatayı, kabahati her şeyi külli iradeye yükler. Yaradılış felsefesinde ceriye tezi asal gerçek olur.insanın karekteri , itikadı, imanı, ibadeti kozmik ferasete dayanırsa her şeyi kendi vijdanına irca olur. Külli vicdan yok ki ona istinat etsin.ben dua ederim, namaz kılarım çünkü erdemli şifreler pozitif enerjidir ruhumu ve evrenin dokusunu ihya eder, şifa, gıda olur, dengeyi, ahengi korur, erdemli sıfatlar, berketler katar, şeytan fıtratlı negatif enerjiyi eritir v.s.her insandaki feraset iki katogoriye ayrılır 1- rahmani,2- şeytani.allah insanlara akıl vermiş bu akıl sınırlı hürriyete sahip, sınırlı alanda fenomen oluşturma, hareket hürriyetine sahip felsefesi asal gerçek deyildir, çünkü her şey ya teolojiktir, yada kozmiktir.yaradılış felsefesinde monatlar ( varlıklar ) Allah-ın külli aklı yaratmıştır.o halde her varlık külli iradenin fenomenidir, bilgisayarıdır, makinesidir, külli disket bigisayara cüzi irade olmuştur robot misali, beşeri aklın robota cizzi irade olduğu gibi.her varlık alahın makinesıdır, mekanik sistemidir.C-külli felsefe ;her varlığı evrenin evren yaratmıştır, ilahi felsefe emsaliD- tüm fenomenleri ışınlardan oluşan milyarlarca yıl değişmeye külli atomlar yaratmıştır E- aslaner formülü:konkav- konveks sebepler ışınların oval çember olmasına neden olur, tüm oluşum ve deyişimlere bu çenberler sebep olur., örneğin güneş sistemi, sistemin güneş ve gezegen eksen ( feraset ) kolları birbirine kilitlendi mekanik sistem oluştu, bazı kollar yay oldu eksenlerin çarpışmasını önledi, dengeyi, ahengi oluşturdu, korudu, tüm fenomenler eksen ve eksene el, kol olanan fotonik liflerden mürekeptir bak ferasetlere.tüm oluşum ve değişimlerde evreni oluşturan fenomenlerin etkisi,katkısı vardır.insan evrenin gücünü dokusuna, ruhuna gıda, şifa yapar, ruh süper durumda mucize dediğimiz olaylaı yaratır.varlıkların iradesi robotsu dğildir, kendi öz eksenleridir. telojik mevzuata balçıktan yapılan insan denen makinaya ruh sonradan üflenmiştir, alı kozmik olmaz,melekler insan aklına hangi şekileri çizerse beşeri feraset bu konjektürü endeksiyon yapar, tüm varlıklara bu durum emsaldir,Robot paslanır, hastalanır, çürür ve toprak olur, bu olayı insan oluşturmadı, ney oluşturdu, torak ölmesine sbep oldu.aşıkında külli irae olur, b şkında evren, c şıkında külli atomlar d şıkında ise iç ve dış nedenler ölmesine sebep olur.eğer öldürme olayını külli iradeye, evrene, külli atomlara bağlarsa tüm varlıklar robot konumunda olur, hiçbirşey kendi öz eksenlerine dayanmaz. Kamyon tekerlerinin dönmesi misali,tekeri dödüren, yönlendiren kamyonmu.her fenomen allahın makinesidir meleklere ne emredilirse, levhi kalemde ne yazılı ise melekler bu bigiye göre şoförlük yapar------------------------------** Aristo düzleminin külli ( züht,teolojik,batini, cebriye, eş-ari ) felsefesinde ve denkleminde tüm fenomenlere ilahi şifreler sebep olur, kant düzleminin kozmik ( mekanik ,diyalektik ) felsefesinde ve denkleminde tüm fenomenlere dogmatik şifreler sebep olur.varlığı oluşturan boyutların ( eksenlerin ) şekilsel, sayısal, hacimsel, hareketsel fenomenleri o varlığın şifresidir. Masaj yatakları bronşit,prostat, şeker, tansiyon, romatizma, kireçleme, fıtık, kadın hastalıkları,meydana getiren atomlar külli monatların tasarımı mı, natürel monatların tasarımı mı, kozmik monatların eseri mi, külli monatları eseri mi. Hayır ve evetler tüm varlıklara emsaldir, kaderdir.akademik sistemi oluşturan insan feraseti Allah-ın insan kafasına taktığı , akıl yaptığı cüzi bilgisayarın eserimi, fenomenimi –evet- hayır-,bütünü oluşturan kozmik eksenlerin akılsal eserimi , fenomenimi-evet- hayır *****erdemli ( kaliteli ) iyonların ve bilgi monatların fe sedef, gibi yüzlerce hastanın iyi olmasına sebep olur. Bak sereceme.peki bu medeni aracı nomenleri dokulara, ruha gıda, şifa olur, kadere, mourada feyizli koordinat katar başarı artar, hilebaz fenomenler helak eder, tarümar eder, zarar verir, kötülük yapar, nifak katar. Sevgili allahım ilahi nusretinle tüm kalpleri ihya eylre***--------Teolojik denklemde tüm ( iyi, fena, küfür )fenomenlerini oluşturankülli iradedir okeymi! Okeyse cenet, cehendem, din kitapları anlamsız olur,hayır çünkü külli irade küfür mfenomenlerini oluşturmaktan münezehtir, fena fenomenleri oluşturmaya ihtiyacı yoktur, he karyerine ters düşeröyle ise marjinal fenomenler kozmiktir.çelişki vardır bazıları tolojik, bazıları kozmik bu durumda A-vahdaniet tek olmaz hiç olur-B-gerçeğin denklemine ters düşer, C-yaradılış denklemine ters düşer.ya herşety ytolojiktir, yada her şey kozmiktir.tilkiyi insanların yarattığını var sayalım-, yaradılış gayesine uygun monatlarla donatılmış- tilki aç, susuz kalır sefalet içinde yaşar, yaradanın adaletsizliğine kahreder, diğer hayvanların lüks, konforlu, şaşalı yaşamından ötürü. Tilki kümese girer tüm tavukları gırtlaklar, tavşanı yer, kayadan düşer ayağı kırılır, kurt tilkiyi parça, parça eder.tüm bu olaylar külli iraden fenomenimi yoksa kozmik monatların fenomenimi,.hangisi kaza, hangisi kader, hangisi teolojik, hangisi doğmatik.tilkinin iradesi cüzi olmaz, çünkü külli iradeye bağımlı dğildir, bağımlı ise tilkinin kendi eksenine dayanan iradesi olmaz, robot konumunda olutr, külli iradenini insanın ve mahlukatın kafasına taktığı bilgisayar robotlara cüzi irade olur, uçakdaki otomotik pilot misali, tüm mahlukat robot konumunda olur, yani allahın makinesıdır, mekanik sistemidir.insanın yarattığı tilki insanın kuklası, robotu olmazmı.takma bilgi monatlar robota akıl olur., cüzi irade misali.teolojik inakata tüm mahlukatın aklı takma bilgi monatlarıdır.külli iradenin fenomenleri mahlükata akıl olur, yetenek olur, irfan olur, marifet olur robot misali.şeytan fıtratlı fenomenleri yaratan, yoktan var eden neydir ! külli irade değil öyle ise insandır, yani tkozmik tir.----------A tezindeteolojik inakta herşey allahın fenomenidir, allahın makinesidir robot misali. Teolojik mürekepte fenomenleri yaratan, oluşturan, oluşmasına sebep olan, sebep oluşturan allahtır.alalah varlıkları yaradılış gayesine uygun monatlarla donatmıştır, monat ilahi gayeye hizmet eder.tekerler, ayaklar, kanatlar makineyi formüle uygun hedefe taşır, ay monatları denizleri ilahi direktife uygun olarak met- cezir yapar, yaprak bünyesine gelen ıkları, minareleri ilahi şifreye uygun bir birine kilitler gıda yaratır.eler beyin monatından gelen koordinatları fenomen yapar.tüm fenomenler ( olaylar, şekler, sıfatlar, boyutlar, eylemler v.s. ) mekanik sistemin kendi eksenine dayanıyorsa bu fenomenler teolojik olmaz, kozmik olur, natürel eksenin fenomenidir, robotsu ise harici ferasetin ( eksenin- iradenin ) fenomenidir.robotun cüzi iradesi olmaz, yani kendi öz eksenine dayanan akademik iradesi yoktur.külli iradenin disketi robota takma irade olur.mahlükatın kendi eksenine dayanan iradesi olsa, vahdaniyet konumunda olur, vahdaniyet tek olmaz, hiç olur.ÖRNEĞİN KÜFÜR, HIRSIZ, HLEBAZ, FETVAZ, FESAT gibi marjinal fenomenleri kim oluşturdu, kim yarattı.Allah marjinal, müstehcen fenomenleri yaratmaz, oluşturmaz, oluşmasına sebep olmaz, sebep oluşturmaz, vahdani iradenin karayerine ters düşer, hemde ihtiyacı yoktur. öyle ise bu fenomenler teolojik değildir, kozmiktir.münezzeh formülü a tezini çürütür.marjinal ( şeytani ) fenomenler kozmik, rahmani fenomenler teolojik olursa A- gerçeğin doğrusu denklemine ters düşer, B-vahdaniyet tek olmaz, hiç olur, tüm fenomenler kozmik olur. Tüm fenomenler teolojik ise cennet, cehennem, din kitapları anlamsız olur.bak diğer robotlara. kalem herşeye emsaldir. kalem fenomenini ney yarattı, ney oluşturdu ney oluşmasına sebep oldu, ney sebep oluşturdu----